dissabte, 24 de novembre del 2007

Valoracio de la festa dels 70´s div. 23 i els 80 dis.24 de nov. del 07

Doncs si, una de les primeres festes revivals al pub E.P.D: els 70´s i 80´s!
van tindre molt bona acollida tots dos dies i va haver gent molt diferent tots dos dies.
els anys 70 div. 23 nov. 07:
la gent es concentrava al mig de la pista de ball per reviure aquells anys que ells anaven a la disco, amb gent que llavors eren molt petits inclús no havien nascut, tots brillant sota una bola de miralls instal·lada per la ocasió. Els comentaris tant de la banda de discotequeros dels anys 70 com dels mes joves va ser "m´ho he passat d´allò mes be" (dons men alegro molt de veritat).
els anys 80 dis. 24 nov. 07:
aquí la gent que mes es veia eren joves nascuts entre aquests anys que van vindre per reviure aquella musica que els havia fet grans, inclús, per desmelenar-se amb algun que un altre tema. la gent també va ballar i cantar els temes mes coneguts de aquella dècada.
el comentari mes sentit els dos dies va ser "aixo ho teniu de tornar a fer" doncs no se, perquè de nosaltres no depèn, pero si fos per nosaltres! tranquils que la farem, però mes endavant.
nomes em queda agrair molt la assistència de tots i una abraçada virtual.

adjunto la sessió de fotos!!!!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt bones a tots:
Doncs si mikel te de dir ke per la meva part va estar millor el dissabte perque us t´he de ser sincer la gran majoria de les cançons que posaven les coneixia i ma va agradar molt tot i que el divendres tambe estava prou be, i tambe felicitar-vos desde aqui perque va estar molt be i perque la gent o va acollir millor del que m´esperava amb sinceritat, res mes felicitarvos un altre cop i si pot ser i no es molt demanar, ke es repeteixi.

Enga salut.

Dani

Anònim ha dit...

Doncs si.
va estar prou be els dos dies, pero mes el dissabte, a mes tu estaves mes wapu!!!jiji.
a veure si ho torneu a repetir xq va estar molt wai!!!
espero veuret aviat si no segur estaras a cap d´any no? no et jubilaras ara oi?
la teva fidel admiradora jejeje
un kiss!!

Xavier Iborra ha dit...

Hi ha persones que ens ho passem millor organitzant coses que deixant-nos portar per les coses que passen al nostre voltant.

Sincerament, feia molt de temps que teniem aquest gusanillo de muntar una festa revival... i crec que sempre haviem tingut fe en que funcinaria... d'una manera o altra, sabiem que vindria la gent que li mola el rotllo...

Per la meva banda, gracies a tots els que vau venir, i perque me vaig treure el gusanillu de punxar musiqueta, que no ho havia fet mai, (en public, a la radio si...)

Va ser com una mena de regressió hipnòtica... i potser no tant a l'època dels 70 i 80, sinò a aquells orígens festius del que despres es convertiria en la filosofia barjaula: un 26 de desembre, al mas de cala nieto de ara fara 10 anys...

Me vai sentir com llavors... la reina de la festa... The Dancing Queen... jeje.

Una abraçada a tots.

DJ. Come Back

Mikado (Miguel Lopez Fernandez) ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Mikado (Miguel Lopez Fernandez) ha dit...

bueno deixarem de valorar i parlar de coses com a Dj Mikado ara parlaré com a Miguel Lopez Fernandez.
doncs jo, a diferencia del ibo (dj come back) ja cap al final no pensava k tingues el èxit que va tindre, la meva sorpresa va ser quan divendres vaig veure davant meu aquells discotequeros dels anys de la musica que estàvem ficant, que estaven, com nosaltres disfrutan de aquell moment.
Això es lo que em fa continuar, perquè com tots saveu jo volia deixar-ho, però es que no puc, es molta la alegria al veure les reaccions de la gent quan fiques determinat tema, suposo que serà com quan estàs cantant en un bolo i pares i la gent esta cantant la cançó que estàs cantant.
La meva percepció va ser: la de un altre generació de Fernandez que estava punxant al E.P.D, perquè molts no saveu el meu tiet Pedro (patxuli) també va punxar al E.P.D.
Res que gracies per estar al meu costat i donar-me ànims, encara que com sempre e dit no en tinc ni idea, però m´agrada fer-ho, m´agrada passar-m´ho be amb vosaltres.
Una abraçada!
Ah!! i avere si la meva admiradora em diu algo! que encara continuo solter!!!